Termeni si Conditii

#TOS

Pagina web www.xxxxxxx.ro apartine de LayerBridge SRL, companie inregistrata in Romania sub nr. J40/9776/2013 si cod fiscal 32101070. LayerBridge SRL poate fi denumita in continuare ca www.xxxxxx.ro sau XXXXX.RO sau XXXXX
XXXXX este un furnizor de servicii, care găzduiește și închiriază servere de jocuri și voce, servere virtuale sau dedicate și nume de domenii online. În conformitate cu oferta aleasă, un serviciu poate fi furnizat cu mai multe servicii suplimentare, inclusiv licente software.

1. Asistenta tehnica / Uptime

XXXX oferă asistență tehnică Clientului prin intermediul zonei de client sau a adreselor de mail disponibile in pagina de contact. Serviciul de asistenta este disponibil 24 de ore din 7 zile, insa unitatea de timp considerata rezonabila pentru solutionare este de 18 ore. XXXX NU ofera asistenta in modificarea serverelor de jocuri (creearea de extensii (plugins) sau configurarea/creearea modulelor (addonsului) dupa preferintele clientului).
Dacă serviciul nu este utilizat mai mult de o săptămână, ne rezervăm dreptul de a întrerupe (opri) serviciul. Clientul va putea apoi să-l repornească ori de câte ori dorește din panoul control.

XXXXX nu garantează timpul de funcționare 100% pentru niciunul dintre serviciile oferite, dar ne străduim să oferim o valoare de minim 98%. NU se pot acorda rambursări în cazul în care timpul de oprire (downtime) este cauzat de setări sau fișierele de joc modificate de clienți.
În cazul în care aveți performanțe slabe sau latență ridicată pe serverul dvs., vă rugăm să luați la cunoștință că acest lucru poate fi cauzat cu ușurință de instalarea unor modificări sau de reglarea setărilor serverului. XXXXX nu este responsabil pentru situatiile în care modificările sau setările serverului au fost modificate la valori nerecomandate.

2. Facturarea / Garantia banilor / Preturile

Factura aferenta serviciului/serviciilor ii este transmisa clientului, in format electronic, cu 7 zile inainte de data limita de plata (data scadenta). Metodele de plata sunt disponibile in zona de client sau pe pagina – Metode de plata.
In termen de 3 zile calendaristice dupa data scadenta furnizarea serviciilor va fi suspendata. In cazuri exceptionale si in functie de vechimea si bonitatea clientului, suspendarea furnizarii serviciilor poate fi amanata. Dupa 10 zile calendaristice de la data scadenta toate datele vor fi sterse, fara posibilitatea de recuperare a datelor. Facturile achitate partial nu fac ca serviciile sa fie prelungite. Ciclul de plata este cel ales de client la momentul plasari comenzii si nu poate fi mai mic de 30 de zile.
Momentul trimiteri pe adresa de e-mail a clientului a adreselor IP și a codurilor de acces (parole/nume de utilizatori) este considerat momentul in care perioada de facturare incepe. Părțile sunt de acord că acest e-mail trimis va servi drept dovadă de furnizare a serviciului în caz de conflict.
LayerBridge SRL oferă o garanție completă de returnare a sumelor in 30 zile dacă se consideră că serviciile noastre sunt de vină. Pentru ca serviciile noastre să poata fi găsite din culpă trebuie să fim informați cu privire la problemele pe care le aveți în termen de 5 zile, iar LayerBridge SRL nu va furniza nicio rezoluție într-un interval de timp rezonabil. O unitate de timp rezonabila poate fi considerată 18 ore. Simpla raportare a unei defecțiuni la serviciile noastre nu garantează o rambursare. Dacă doriți o rambursare din cauza unui alt motiv, în care serviciile NU sunt considerate ca fiind vinovate, puteti face acest lucru in maxim 15 zile. Platile vor fi rambursate in totalitate in maxim 14zile dupa primirea cereri de rabursare. ATENTIE! Orice cadou primit cu serviciul trebuie returnat in starea in care a fost livrat. Orice daune vor fi scazute din suma achitata. In cazul in care cadoul este sub forma de licenta software, valoarea cadoului va fi dedusa din suma rambursata.
Prețurile serviciilor oferite sunt specificate în formularul de comandă. Acestea includ toate taxele și se plătesc în Euro, la cursul BNR, în avans, pentru o perioadă
ce poate varia de la 1 la 24 de luni conform ciclului de facturare ales Client în formularul de comandă. ATENTIE! Pentru platile in AVANS pe mai mult de o luna NU se poate aplica politica privind returnarea banilor sau garantia banilor!
Prețurile serviciilor achitate în avans sunt garantate pentru perioada în cauză. In cazul in care in perioada achitata in avans pretul serviciilor scade, Clientul NU poate cere ajustarea pretului.

3. Durata

Acordul este încheiat si trebuie respectat pe toata durata in care Clientul detine servicii active.
Un cont cont de client inactiv, adică fără un serviciu activ, poate fi șters. Toate bonusurile si bonificatiile vor fi sterse si ele fara posibilitatea de a le recupera!

4. Obligatiile XXXXX

– XXXXX se angajează să aibă toate grijile și diligențele necesare pentru a oferi o calitate aserviciul în conformitate cu practicile profesiei și cu stadiul tehnicii.
– Ofere acces la serviciu 24 de ore în fiecare zi a anului, exceptie facand perioadele de intretinere ce vor fi anuntate in prealabil si situatiile in care XXXXX nu este direct responsabila (pene de curent pe perioade indelungate, avarii la furnizorii de internet, etc.).
– Interveni rapid în caz de incident.
– Asigura întreținerea echipamentelor la cel mai ridicat nivel posibil.
– Să facă posibilă administrarea de către Client a serverului său prin acces FTP și / sau Panouri de control.
– Sa puna la dispozitia clientului fisierele STANDARD ale serverului de joc sau dupa caz a sistemului de operare.

– Sa activeze serviciul clientului in cel mai scurt timp.

– Sa seteze limite DOAR în ceea ce privește sloturile maxime pentru jucători si/sau RAM alocat în cazul Minecraft/FIVEM. Restul resurselor, sau unde nu este specificat altfel, inclusiv spațiul pe disc nu vor limitate pentru găzduirea serverului de joc.

– Sa nu suprasolicite niciodată serverele (overselling).

5. Obligatiile clientului

– Clientul este administratorul contractului de servicii încheiat cu XXXXXX. Acesta este responsabil pentru toate modificările aduse în numele său serviciului oferit. Este responsabil pentru orice utilizare a accesului său la serviciile noastre.
– Clientul este responsabil cu securitatea parolelor necesare pentru accesarea serviciilor. Furnizarea de parole este considerată strict confidențială, iar orice suspiciune de divulgare intenționată sau neintenționată a parolelor furnizate este responsabilitatea exclusivă a Clientului.
– Sa furnizeze CORECT si REAL datele de indentificare cerute la plasarea unei comenzi.
– Sa respecte legislatia in vigoare a Romaniei in litera si spiritul acesteia.
– Clientul este singurul responsabil pentru serviciile/fisierele sau site-urile web găzduite pe serverele XXXXX
– Clientul se angajează sa respecte drepturile terților, în special, drepturile personalității și drepturi de proprietate intelectuală ale unor terți precum drepturi de autor, drepturi de brevet sau mărci comerciale.
– Clientul se angajează să nu utilizeze funcțiile de găzduire pentru a trimite e-mail-uri în număr mare (SPAM).
– Suspendarea serviciului in urma incalcarii regulamentului nu atrage dupa sine rambursarea partiala sau totala a sumelor achitate pentru serviciul contractat. In acest caz, clientul intelege si accepta faptul ca dreptul de a se retrage din contract sau a cere furnizarea serviciului nu mai este disponibil.
– Clientul este de acord să informeze în termen de 48 de ore cu privire la orice schimbare a datelor de identificare și în termen de 24 de ore de la pierderea parolelor.
– Clientul se obliga sa optimizeze modulele/extensiile utilizate pe fiecare server de joc in vederea diminuarii consumului de resurse inutil.
– Functia de descarcare rapida a fisierelor (sv_downloadurl) este oferita cu titlul GRATUIT acolo unde serverul de joc permite utilizarea ei. Clientul se obliga sa nu permita utilizarea functiei de catre alte servere de joc, ori sa o afiseze public.

6. Activitati interzise

In cadrul serverelor de joc gazduite NU este permisa instalarea sau utilizarea:
– modulelor ce modifica pozitiv ori negativ performantele serviciului.
– modulelor ce sunt cunoscute pentru probleme serioase de securitate.
– modulelor menite sa adauge jucatori virtuali controlati de CPU (boti).
– transformarea unui server de joc intr-o platforma de redirectionare a jucatorilor.
– modulelor ce modifica clientul jucatorilor.
– modulelor ce pot duce la blocarea adreselor IP pe anumite website-uri de statistici si nu numai.

Dacă IP-ul serverului de jocuri este blocat de către dezvoltatorii / proprietarii unui joc, XXXXX nu va oferi o rambursare pentru restul perioadei de facturare sau schimba adresa IP.

In cazul serverelor virtuale sau dedicate NU este permisa instalarea/utilizarea sau modificarea:
– aplicatiilor sau modulelor pentru care nu se detine o licenta
– modificarea setarilor de “OverClocking” a procesorului.
– Utilizarea in scopuri de “minare” dupa monede virtuale.
– Activitati precum trimiterea de atacuri, port scanning, spam, ori alte activitati interzise de legislatia Romana in vigoare.

7. Transferul de servicii

Orice serviciu contractat poate fi transferat in administratia unui alt client numai cu respectarea urmatoarei proceduri si reguli:
Actualul client trebuie sa se asigure ca NU are facturi restante. Este posibil ca in cazurile in care este detectata o posibila tentativa de frauda sa fie cerute actualului client informatii suplimentare.
Noul client este obligat sa prelungeasca serviciul transferat pentru minim un ciclu de plata lunar in maxim 3 zile de la emiterea facturii si transferarea serviciului. In caz contrar furnizarea serviciului va fi suspendata.
Atat actual client cat si viitorul client inteleg ca XXXXX NU intermediaza eventuale plati intre cei doi si NU intervine in cazul in care o eventuala frauda intervine.
Recomandam noilor clienti sa verifice cu atentie sau sa reinstaleze serviciul transferat. NU raspundem pentru eventualele accese la serverul de joc ale vechiului client.
Procedura de transfer:
I. Noul client isi creaza un cont de client, in cazul in care are deja unul trebuie sa se asigure ca NU are facturi restante.
II. Actualul client trimite cererea de transfer prin e-mail sau in zona de client. Cererea TREBUIE sa contina urmatoarele informatii: Numele noului client, adresa de e-mail a noului client, detaliile serviciului/serviciilor ce se vrea transferat si urmatorul text: “Declar ca am citit Termenii si Conditiile si sunt pe deplin deacord cu ei!”
Actualul client intelege ca cererea de transfer o data trimisa nu poate fi retrasa!
III. Serviciul/serviciile vor fi transferate catre noul client in maxim 72 de ore, factura va fi emisa odata cu transferul.

8. Limitarea responsabilitatii

În niciun caz XXXXX nu va fi răspunzător pentru:
– Neglijența, omiterea sau eșecul Clientului;
– Nerespectarea sfaturilor date;
– Defecțiune, neglijență sau omisiune a unei terțe părți asupra căreia XXXXX nu are control;
– Forță majoră, eveniment sau incident în afara controlului XXXXX;
– Încetarea găzduirii pentru orice incalcare a termeniilor si conditiilor;
– Dezvăluirea sau utilizarea ilegală a parolei de catre Client;
– Virus informatic în servicii care afectează funcționarea lor, migrarea serviciilor către un alt hardware sau software

9. Prevenirea Fraudelor

O persoană fizică sau juridica poate deține un singur cont de client.
Crearea de conturi de client în baza unor identități false este strict interzisa si va duce la suspendarea furnizarii serviciilor.
Orice fraudă va duce la inchiderea Contului si blocarea sumelor disponibile.
În caz de suspiciune de fraudă, XXXXX avertizează, suspendă și exclude (temporar)
sau definitiv) Clientul (clienții).
În caz de fraudă sau tentativă de fraudă, pot fi transmise datele personale referitoare la Client instanțelor sau altor companii și organizații implicate în luptă
împotriva fraudelor.
XXXXX isi rezerva dreptul de a solicita oricarui client, in cazul in care exista o suspiciune de frauda, documente justificative.

10.Forta majora

Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

11. Legea aplicabila – jurisdictia

Contractul este supus legislatiei din Romania. Eventualele litigii aparute intre XXXXX si Client se vor rezolva pe cale amiabila , iar in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente de pe raza Mun. Bucuresti.

12. Dispozitii finale

Pe langa termenii si conditiile afisate mai sus, XXXXX, in functie de serviciul achizitionat de Client, poate incheia si contracte suplimentare de furnizare a serviciilor, caz in care intre parti vor fi valabile conditiile astfel stabilite. Asadar, Termenii si conditiile reprezinta un contract cadru general care poate fi ulterior modificat prin acordul partilor prin semnarea unor contracte ori anexe suplimentare.

XXXXX isi rezerva dreptul de a-si modifica politica si conditiile de utilizare a serviciilor fara o notificare prealabila.

 

Prin acceptarea termenilor si conditiilor sunteti de acord si cu Politica de Confidentialitate.