Politica de Confidentialitate

#TOS

Pentru a respecta legile internaționale privind protecția datelor, XXXXXX  a implementat următoarele cerințe, incluzând, dar fără a se limita la:
1. O înregistrare a activităților de prelucrare a datelor personale.
2. Măsuri adecvate de protecție organizatorică și tehnică.
3. Un acord de procesare a datelor în rolul nostru de controlor de date și subprocesator de date.
4. Procedură de încălcare a datelor.
5. O politică internă de confidențialitate.

Datele personale pot fi colectate de XXXXX  atunci când:

1. Comandați un serviciu.
2. Participați la tombole/concursuri.
3. Vă abonați la newsletter.
4. Ne contactati pentru mai multe informații despre un serviciu.
5. Trimiteți o notificare privind abuzul.
6. Utilizați rețeaua sau infrastructura  și / sau alte servicii XXXXX.

Date personale despre dvs. pot fi colectate si de la parteneri.

Urmatoarele informatii pot fi colectate despre dvs.:

 

1. Numele, adresa, numărul de telefon, data nașterii și adresa de e-mail.
2. Informațiile contului dvs. de client – serviciile  pe care le-ați comandat, informațiile de înregistrare a numelor de domenii, adresele IP, codul dvs. de client, taxele de serviciu datorate sau orice alte informații referitoare la contul dvs.
3. Contactul – cum ar fi o notă sau înregistrarea unui apel efectuat cu unul din operatori, o înregistrare de chat atunci când vă implicați într-o sesiune de chat, e-mail-urile trimise noi sau alte înregistrări ale oricărui contact pe care îl aveți cu noi.
4. Informații despre metoda dvs. de plată, cum ar fi numărul cardului de credit, numărul contului bancar sau alte informații bancare.
5. Documente și informații care vă certifică identitatea.

Datele dvs. personale vor fi procesate în următoarele scopuri:

1. Prelucrarea comenzilor și furnizarea de servicii.
2. Efectuarea de cercetări de piață, realizarea studiilor de retenție și satisfacție a clienților, desfășurarea activităților de marketing (inclusiv prin e-mail
buletine de știri, social media și spot / offsite și online / offline publicitate), desfășurarea activităților de vânzare.
3. Comunicarea , furnizarea de informații despre serviciile oferite, furnizarea de informații si oferte, comenzile, prestarea de servicii, starea comenzii și plata,  furnizarea de servicii de suport și întreținere,  gestionarea plângerilor.
4. Efectuarea proceselor financiare, inclusiv  calcularea, facturarea și colectarea contravalorii serviciilor,  prelucrarea tranzacțiilor financiare cu privire la acceptarea platilor și  acordarea drepturilor de colectare a datoriilor către terți.
5. Investigarea bonității și gestionarea riscurilor, inclusiv prevenirea creditului excesiv de către clienți (potențiali) și verificarea dacă (potențialii) clienți vor putea să respecte obligațiile financiare.
6. Investigarea și prelucrarea presupuselor încălcări ale termenilor impusi.
7. Asigurarea securității persoanelor, bunurilor și obiectelor, precum și detectarea fraudei.
8. Desfășurarea proceselor legale, inclusiv desfășurarea procedurilor judiciare și  strângerea de probe pentru procedurile civile în legătură cu dvs.
9. Respectarea obligațiilor statutare, inclusiv  furnizarea de date autorităților  în contextul anchetelor penale;
10. Stabilirea identității clienților sau a terților, inclusiv în ceea ce privește furnizarea accesului la centrele de date și birourile noastre.

Datele dvs. personale pot fi împărtășite cu:

1. Parteneri sau agenți implicați în furnizarea serviciilor pe care le-ați comandat.
2. Registrele de nume de domeniu când XXXXX înregistrează un nume de domeniu în numele dvs.
3. Agenții de colectare a datoriilor sau alte organizații de recuperare a creanțelor.
4. Agenții de aplicare a legii, organizații de reglementare, instanțe judecătorești sau alte autorități publice în măsura în care legea solicită.
5. Serviciile de plati autorizate.

Cât timp vor fi folosite datele personale ?

Vom reține datele dumneavoastra cu caracter personal doar atat timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv in scopul indeplinirii cerintelor juridice, contabile sau de raportare.

Pentru a determina perioada adecvata de retinere a datelor cu caracter personal, luam in considerare cantitatea, natura si sensibilitatea datelor cu caracter personal, riscul potential de dauna din utilizarea sau divulgarea neautorizata a datelor dumneavoastra cu caracter personal, scopul in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal si daca putem atinge acel scop prin alte mijloace si cerintele legale aplicabile.

XXXXX ÎN ROLUL SĂU DE SUBPROCESATOR

Datele personale găzduite, transmise sau prelucrate pe infrastructura deținută de dvs. sau închiriată de la XXXXX este reglementată de prezentul paragraf.
Clientul XXXXX ce a închiriat infrastructura XXXXX va fi responsabil de stabilirea scopurilor și a mijloacelor privind prelucrarea datelor cu caracter personal și va fi responsabilul de prelucrarea datelor. În orice moment XXXXX poate avea acces la datele personale stocate pe infrastructura deținută de un client XXXXX in calitatea sa de subprocesor de date, iar orice acțiune efectuată  în legătură cu aceste date va fi reglementată exclusiv de acordul încheiat cu clientul.

PROCEDURI DE RETENȚIE

XXXXX va stoca datele dumneavoastră personale atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile de procesare cat si legale.

Pentru a vă procesa informațiile așa cum este descris mai sus, ne bazăm pe următoarele baze juridice:
1. Efectuarea unui contract: utilizarea informațiilor dvs. poate fi necesară pentru a efectua contractul pe care îl aveți cu noi.
2. Interesele legitime: procesarea este necesară pentru scopurile intereselor legitime urmărite de noi, și anume pentru securitatea informațiilor. De asemenea, dorim să vă oferim cel mai bun conținut al site-ului web, al e-mailurilor și buletinelor informative, să ne îmbunătățim și să promovăm produsele și serviciile, precum și pentru detectarea administrativă, fraudă și în scopuri legale.
3. Consimțământul: ne putem baza pe consimțământul dvs. de a utiliza datele personale pentru anumite scopuri de marketing direct.

PROCEDURI DE SECURITATE TEHNICĂ ȘI ORGANIZAȚIONALĂ ȘI TRANSFERURI DE DATE

În conformitate cu legile internaționale privind protecția datelor, în special cu GDPR, respectăm proceduri adecvate pentru a preveni accesul neautorizat
și utilizarea necorespunzătoare a datelor personale. Folosim procedurile de securitate și restricțiile tehnice și fizice pentru accesarea și utilizarea datelor personale pe serverele noastre. Numai personalul autorizat are permis accesul la datele cu caracter personal în cursul activității lor. Procesele noastre de afaceri aplică o serie de servicii de securitate care sunt conforme cu standardele de securitate ale industriei.
XXXXX a pus în aplicare următoarele, dar fără a se limita la, măsuri de securitate generală a informațiilor: segmentarea rețelei, firewall-uri, software antivirus, criptare completă pe disc a punctelor finale, comunicare criptată prin SSL sau VPN, instruire în domeniul securității, segregarea sarcinilor, permisiuni de acces bazate pe roluri, facilități sigure de eliminare a informațiilor confidențiale, monitorizare integrată a securității în timpul dezvoltării. Per aplicație sau comunicare pot fi implementate măsuri de securitate suplimentare. De asemenea zona de client este securizata cu autentificarea in doi pasi, notificari de autentificare prin SMS si comunicare criptata intre client si serverele XXXXX/

COOKIE

XXXXX utilizează cookie-uri pentru a distinge utilizatorii.  Puteti bloca cookie-urile prin activarea setarilor in browser-ul dumneavoastra, care va permite să refuzați setarea tuturor sau numai a anumitor cookie-uri.   Refuzarea tutror cookie-urilor poate duce la posibilitatea de a nu putea accesa toate sau unele parti ale site-ului nostru.

XXXXX utilizează următoarele categorii de cookie-uri:

  • Cookie esentiale – Sunt necesare pentru operarea platformelor. Acestea includ, de exemplu, cookie-uri ce vă permit sa vă autentificați.
  • Cookie analitic – Acestea ne permit  să calculăm numarul de vizitatori și să urmărim comportamentul lor. Acest lucru ne ajută să îmbunătățim modul în care funcționează site-ul nostru.
  • Cookie de functionalitate –  Permite personalizarea conținutului aplicațiilor, de exemplu, alegere facută de dvs. în privința limbii sau a regiunii.
  • Cookie de orientare – Aceste cookie-uri înregistrează paginile pe care le-ați accesat si link-urile pe care le-ați urmat.

 

DREPTURILE TALE

În conformitate cu legile privind protecția datelor, aveți un număr de drepturi privind datele personale și prelucrarea acestora:
1. Aveți posibilitatea să vizualizați și, dacă este necesar, să modificați datele dvs. personale în cont în orice moment.
2. Aveți dreptul să aflați ce informații au fost colectate despre dvs.
3. Aveți, de asemenea, dreptul de a obține de la noi ștergerea datelor dvs. personale (dreptul de a fi uitat).
4. În plus, puteți, în anumite circumstanțe, să aveți dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. personale.
5. Aveți dreptul să primiți datele dvs. personale, pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, frecvent utilizat.

6. Dreptul de a depune plangere  față de modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal de către noi.

XXXXX nu ofera servicii minorilor in varsta pana la 16 ani si nu colecteaza date cu caracter personal cu privire la minori.

Prezenta Politica de Confidenţialitate este parte integrantă din contractul pe care urmează să îl încheiaţi online cu XXXXX. Oferta dvs. de contractare declarată prin acceptarea termenilor şi condiţiilor de contractare înseamnă inclusiv faptul că aţi luat la cunoştinţă de conţinutul Politicii de Confidenţialitate, consimţind în acelaşi timp, asupra prelucrării datelor cu caracter personal cu specificaţiile precizate mai sus.

Vă puteți retrage consimțământul privind fișierele de tip cookie în orice moment. În acest scop, puteţi să blocaţi sau eliminaţi fişierele cookie fie prin intermediul setărilor browserului dvs. web sau prin utilizarea unor software-uri puse la dispoziţie de terți, sau urmând instrucţiunile specifice pentru categoriile de cookie din secţiunile următoare. In orice situaţie, pot apărea probleme legate de utilizarea anumitor părți ale site-ului web dacă dezactivaţi fişierele de tip cookie.

În cazul în care doriți să eliminați fișierele de tip cookie stocate pe dispozitivele dvs. și să configurați browserul dvs. web astfel încât să refuze fișiere de tip cookie, puteți să utilizați setările privind preferințele din browser-ul dvs. web.  Vă rugăm să vizitați website-ul browserelor utilizat.:

  • Setări cookie în Internet Explorer – Internet Explorer;
  • Setări cookie în Firefox – Firefox;
  • Setări cookie în Chrome – Chrome;
  • Setări cookie în Safari – Safari;
  • Setări cookie în Edge – Edge;
  • Setări cookie în Opera – Opera.

Pentru a afla mai multe despre fișierele de tip cookie puteti accesa www.allaboutcookies.org sau  www.youronlinechoices.eu

 

Pentru orice sesizare cu privire la datele cu caracter personal prelucrate de XXXXX ne puteti contacta in scris, la adresa sediului social, prin adresa de e-mail gdpr@XXXXX sau prin intermediul sistemului de ticketing accesibil din contul client.